Ultrazvučni pregled dojki

U Hrvatskoj od raka dojki godišnje oboli oko 2500 žena, a umre ih čak 1000. Upravo je zbog toga važna prevencija i rano otkrivanje, jer je tada rak dojke izlječiv. Prema preporuci Hrvatske lige za borbu protiv raka koja je usklađena prema svjetskim mjerilima, preporuča se napraviti UZV dojki jednom godišnje nakon 25., odnosno 30. godine života, a s 40. godina potrebno je napraviti bazalnu mamografiju, uz UZV svakih 6-12 mjeseci (mamografija se preporuča svakih 2-3godine). Današnja generacija novih kolor doppler ultrazvučnih uređaja najviše klase, ponekad u kombinaciji s magnetskom rezonancom dojki, smatra se najboljim načinom otkrivanja raka dojke u najranijoj fazi. Prednost UZV dojki nad magnetskom rezonancom i mamografijom, leži u činjenici da je to neinvazivna i neštetna pretraga, a opet dovoljno precizna za otkrivanje sumnjivih promjena.

Ultrazvučni pregled štitnjače

Ultrazvuk vrata podrazumijeva pregled štitnih žlijezda, limfnih čvorova te ostalih izraslina vrata. Potrebno ga je napraviti kod sumnje na bolest štitnjače, tj. kod hormonskog disbalansa ili čvorastih promjena. Poznato je da su osnovni simptomi bolesti štitnjače: umor, jutarnja pospanost, dobivanje ili gubitak na kilaži, usporen ili ubrzan rad srca, opadanje kose, suhoća kože, slabljenje spolne aktivnosti. Manje je poznato da štitnjača ima važan utjecaj i na rad srca, metabolizam i opće stanje organizma. Stanje štitnjače se može lako ustanoviti analizom hormona štitnjače uz ultrazvučni pregled iskusnog ultrasoničara.

Kolor doppler arterija i vena

Kolor doppler arterija i vena omogućava prikaz točne anatomske i funkcijske promjene na krvnoj žili, otkriva ugrušak i procjenjuje protok krvi.

USLUGE

• Ultrazvuk dojki
  • Ultrazvuk vrata (ultrazvuk štitnjače, ultrazvuk limfnih čvorova, ultrazvuk krvnih žila)
  • Kolor Doppler arterija i vena
Karcinom i ostale bolesti dojke

Kako prepoznati pojedine bolesti dojke, koje bolesti uzrokuju poteškoće i zahtjevaju liječenje? Kako samostalno opipom pregledati obje dojke?
Saznajte više